ویژه

شهرستان چهارباغ با توجه به جمعیت بسیار کم برخوردار است

شهرستان چهارباغ با توجه به جمعیت بسیار کم برخوردار است/ فرماندار شهرستان چهارباغ در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تشکر از کمک ها و حمایت‌های استاندار البرز گفت: در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی‌ و امنیتی طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در این حوزه ها صورت گرفته است ولی با توجه به نیازهای اساسی و زیرساختی شهرستان لازم است در بحث افزایش تعداد داروخانه ها، کلينيک تخصصی آزمایشگاه و رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی اقدامات مناسبی در سطح شهرستان ایجاد نماید.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، جعفری اسکندرلو  در این جلسه که با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین قبلی، از زحمات ۱۳ ساله حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه سابق شهرستان چهارباغ در توسعه و رفع کاستی ها و پیگیری مطالبات مردم و شهرستان قدردانی می نماییم.

وی گفت: چهارباغ به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در قلب استان قرار دارد اما رغم تلاش‌های گذشته با توجه به جمعیت خود بسیار کم برخوردار است.

جعفری اسکندرلو خاطر نشان کرد: حدود سه سال است شهرستان چهارباغ تشکیل شده که خوشبختانه با پیگیری و جدیت استاندار ساعی و حدادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری رسیدگی به مشکلات مردم و رفع محرومیت زدایی شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعيت چندین ساله ی جاده قزلحصار و سهلیه و علی خان سلطانی بیان کرد: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد این دو جاده انجام و مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی گفت: براساس سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی و راهبردهای مدبرانه استاندار جهادی در حوزه آموزش و پرورش از سال گذشته تا امسال بر اساس نهضت مدرسه سازی ۵ مدرسه افتتاح و طی ماه های آتی ۵ مدرسه دیگر افتتاح خواهد شد و بر همین اساس یک هنرستان دیگر نیز به زودی افتتاح خواهد شد. همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده و زحمات مجموعه شورای اسلامی و مدیریت شهری محوطه ۱۵ مدرسه آسفالت شده و ۵ زمین چمن مصنوعی،با همت اداره آموزش و پرورش و دیگر نهادهای ذی ربط ساخته شده است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان در گذشته ۶ داروخانه در سطح شهرستان وجود داشت که اکنون به ۱۱ داروخانه ارتقا یافته و ۳ داروخانه دیگر نیز به زودی به این تعداد افزوده خواهد شد و در بخش خدمات پزشکی نیز درمانگاه شهرک ابریشم نیز چندی قبل افتتاح شد.

فرماندار شهرستان چهارباغ با بیان اینکه: درحوزه های مختلف زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گرفته و روشنایی راهها، آسفالت و بهسازی معابر و اصلاح شبکه در روستاها با هدف تسهیل عبور و مرور و رضایت مندی شهروندان انجام قرار گرفته است و لازم به توضیح است که شهرستان چهارباغ اولین شهرستان در سطح استان است که فیبر نوری در آن ‌انجام گرفته است.

ایشان در ادامه تصریح کرد: در بحث اعتبارات‌ امسال اعتبار چهارباغ به ۸۰ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است.

در پایان فرماندار شهرستان چهارباغ افزود: ۴۶ حلقه چاه آب شرب در سطح شهرستان‌ وجود دارد که آب شهرستان را تامین می‌کنند و تلاش میکنیم و انتظار میرود تامین آب شهرستان از سد طالقان صورت پذیرد و مقرر شده است کلنگ تصفیه خانه چهارباغ در دهه فجر به زمین زده شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا