گفتگوویژه

مهدی آیتی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با تیتر یک آنلاین : قالیباف یک عنصر سیاستمدار نیست بلکه یک عنصر اجرایی است

مهدی آیتی براین باور است :معتقدم اگر آقای قالیباف از طرف اصولگرایان رئیس جمهور شود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم خیلی بهتر می شود چون ما در بخش حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم احتیاج به مدیر اجرایی ضربتی داریم.

مهدی آیتی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با تیتر یک آنلاین ، درباره مدیریت قالیباف در مجلس گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است آقای قالیباف مدیریت خوبی دارد حتی در زمان شهرداری ایشان نیز مدیر قوی بود و در هر جایی بوده موفق عمل کرده است. دکتر قالیباف به لحاظ مدیریت اجرایی نیروی خوبی است. ایشان در بین گزینه های اصولگرایان قوی ترین مدیر اجرایی بشمار می آید برخلاف رئیس جمهور فعلی که باید فردی اجرایی باشد متاسفانه در روحانی چنین ویژگی دیده نمی شود. آقای روحانی در عمر خود کار اجرایی نکرده بود و رئیس جمهور شد. همه جا کارهای سیاسی و امنیتی کرده بود ولی آقای قالیباف در همه عمر خود، چه در سپاه و چه در جنگ و چه در نیروی هوایی سپاه و همینطور در نیروی انتظامی و شهرداری کار اجرایی کرده و مدیر قویی است.

وی با اشاره به انتقاداتی که به رئیس مجلس وارد است تصریح کرد: انتقادات به آقای قالیباف وارد است چون پرونده تخلفات در شهرداری و جاهای مختلفی که آقای قالیباف کار کرده، وجود دارد. از نظر مواضع سیاسی هم آقای قالیباف با این که خود از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است در بین خود اعضای سپاه پاسداران هم موافق و هم مخالف دارد. مخالفین آقای قالیباف کسانی هستند که به مواضع سیاسی آقای قالیباف ایراد می گیرند و معتقد هستند آقای قالیباف غیر از پرونده های اقتصادی و یا تخلفاتی اقتصادی اگر دارد، در مواضع سیاسی هم مواضع روشنی ندارد و به لحاظ سواد سیاسی هم سواد بالایی ندارد در نتیجه کسانی که مخالف آقای قالیباف هستند معتقدند آقای قالیباف یک عنصر سیاستمدار نیست بلکه یک عنصر اجرایی است.

آیتی درباره نقش مجلس در معیشت مردم چگونه است افزود: معتقدم اگر آقای قالیباف از طرف اصولگرایان رئیس جمهور شود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم خیلی بهتر می شود چون ما در بخش حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم احتیاج به مدیر اجرایی ضربتی داریم. آقای قالیباف بهترین سابقه مدیریتی که دارد سابقه جنگ است و زمانی که فرمانده جنگ بوده است. ایشان در آن زمان مدیریت های ضربتی و جهادی را خوب انجام داده است. الان هم شاهد هستید آقای روحانی یکی از ضعف هایی که دارد و یکی از عیب ها این است که وقتی به وی می گویند مردم گرسنه هستند، بیکاری و تورم و گرانی و مشکل مسکن و بهداشت و غیره را رسانه ها مطرح می کنند آقای روحانی فرار می کند. آقای روحانی به بحث زیرساخت ها می پردازد در حالی که ما الان قبل از اجرای زیرساخت ها احتیاج به مدیر داریم که به طور ضربتی و 24 ساعته بتواند مشکل معیشت مردم را حل کند، مشکل اقتصادی خانواده ها و خانوارها را حل کند و این احتیاج به مدیریت ضربتی جهادی دارد که متاسفانه ما نداریم.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا