ویدئو

وضعیت حسام نواب صفوی که بر اثر ابتلا به کرونا در ICU بستری شد به چه صورت است ؟+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، حسام نواب صفوی بازیگر محبوب کشورمان چندی است که به بیماری کرونا مبتلا شده است و در قسمت ICU بستری است در این ویدئو بخشی از صحبت هایش را ببینید.

سید حسام‌الدین نواب‌صفوی (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است. او در محله میرداماد تهران متولد شده‌است. پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد. پدرش در سال ۱۳۸۸ درگذشت.عمویش اسماعیل نواب صفا، ترانه‌سرای معروف بود. او سه برادر به نام‌های هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن‌ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند. اما خود می‌گوید که عاشق ایران است و در ایران زندگی می‌کند.

بستری شدن بازیگر مشهور در آی سی یو به دلیل به ابتلا به کرونا

او در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان منتظری قلهک درس خواند و کارشناسی بازیگری خود را از دانشگاه هنر و معماری دریافت کرد. همچنین در دانشکده حقوق نیز مشغول به تحصیل شد. او می‌گوید که از کودکی به پیانو علاقه داشته اما به دلیل تردید رشته حقوق را برمی‌گزیند. دوره‌های بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان گذراند و اولین بار در سریال «بازگشت به خانه» به کارگردانی مسعود نوابی، جلوی دوربین رفت اما با سریال کیف انگلیسی بود که در بین مردم شناخته شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا