اجتماعیویژه

بهره برداری از 6 پروژه ورزشی و فرهنگی محمد شهر در استان البرز

بهره برداری از 6 پروژه ورزشی و فرهنگی محمد شهر در استان البرز / همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 6 پروژه ورزشی و فرهنگی با اعتبار 85 میلیارد تومان در محمد شهر کرج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، مهرداد حسن زاده شهردار محمد شهر در این افتتاحیه که معاون استاندار، فرماندار شهرستان کرج، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین استانی و محمد شهر حضور داشتند، گفت: امروز و همزمان با دهه مبارک فجر، شاهد افتتاح 5 زمین چمن مصنوعی و بخش اداری مجتمع فرهنگی آدینه می باشیم.

وی با اشاره به 5 پارک محله ای در محمد شهر اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی فردوسی که دارای زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و پارکینگ است که با مساحت 1800 مترمربع و با اعتبار 3 میلیارد و 550 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

شهردار محمد شهر عنوان کرد: از دیگر پروژه هایی که در ایام یوم الله دهه ی فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است، زمین چمن مصنوعی پارک لاله (چمران) به مساحت 392 مترمربع با اعتبار 458 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی پارک جهان کودک با مساحت 876 مترمربع و اعتبار 947 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی پارک شورا با مساحت 358 مترمربع و با اعتبار 355 میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی پارک امید به مساحت 300 مترمربع با اعتبار 298 میلیون تومان می باشند.

وی از افتتاح مجتمع فرهنگی آدینه خبر داد و گفت: این مجتمع با مساحت 452 مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد و 890 میلیون تومان افتتاح شد که در حال حاضر طبقه اول (اداری) این ساختمان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا