اجتماعیاقتصادیبانک و بیمهگزارش

عضو هیات عامل بانک ملی ایران: اولویت بانک، جذب منابع و وصول مطالبات است

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران اولویت اصلی بانک ملی ایران را جذب منابع و وصول مطالبات دانست و بر فعالیت مدیران بانک بر محور این مهم تاکید کرد.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران در نشست با روسای شعب مستقل تهران بانک ضمن بررسی آخرین کارنامه ارزیابی عملکرد شعب مستقل، بر اهمیت بازاریابی میدانی و تقویت تعاملات و روابط مستمر با مشتریان تاثیر گذار با تشکیل و توسعه تیم های بازاریابی تاکید کرد.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری به ویژه در خصوص پرونده های اعتبارات اسنادی در حوزه بازرگانی، خواستار بررسی نقاط آسیب پذیر شعب و تعریف بسته خدماتی مورد لزوم به فراخور هر واحد شد.

در  این نشست مقرر شد با بودجه بندی و ایجاد عدالت تسهیلاتی بر اساس سیاست اعتباری ابلاغی، مدیریت بیشتر مصارف در دستور کار قرار گیرد.

در پایان  با بررسی کارنامه ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بر تغییر نگرش و بهبود امتیاز کارنامه تاکید شد و عضو هیات عامل و معاون امورشعب و بازاریابی تهران از روسای شعب و همه همکاران خواست تا با جدیت ، همت و تلاش بیشتر در راستای دستیابی به جذب منابع و اهداف عالیه بانک گام بردارند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا