دسته‌بندی نشده

جزئیات برخورد دو قطار مترو درخط ۵ متروی تهران

تیتر یک آنلاین – به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط 5 متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران(صادقیه) به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه ورآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه ورآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد:  امروز چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 7،10 دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

به منظور رفاه حال شهروندان با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال مسافران از ایستگاه ورآوردتا ایستگاه تهران (صادقیه) و بالعکس انجام می شود.

توضیحات سخنگوی اورژانس کشور

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در ساعت ۰۷:۴ صبح امروز یک مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر در ایستگاه چیتگر باهم برخورد می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مجتبی خالدی اظهار کرد: در ساعت ۰۷:۴ صبح امروز یک مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر در ایستگاه چیتگر باهم برخورد می‌کنند.

وی از اعزام ۱۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل خبر داد و گفت: اورژانس هوایی نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: همچنین این حادثه بیست مصدوم داشته است که ۹ نفر به صورت سرپایی در محل درمان و ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. متأسفانه حال یک نفر نیز وخیم گزارش شده است.

به گفته خالدی خوشبختانه همه مسافران از قطار تخلیه شدند و جای نگرانی برای هیچ کدام از شهروندان نیست.

اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا