اجتماعیاقتصادیبانک و بیمهصنعت و معدنویدئوویژه

مدیرعامل سپه از چادرملو دیدن کرد

مدیرعامل سپه از چادرملو دیدن کرد؛ مدیرعامل بانک سپه روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ از واحدهای مختلف مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، آیت‌الله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه به‌عنوان سهامدار عمده چادرملو و هیأت همراه و با همراهی مدیرعامل چادرملو از واحدهای مختلف مجتمع صنعتی چادرملو بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این بازدید از هر واحد صنعتی، توضیحات و گزارش مبسوطی درباره روند فعالیت و تولیدات آن بخش به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، امیرعلی طاهرزاده در این مراسم اظهار امیدواری کرد باتوجه به عملکرد ۱۰ ماهه امسال چادرملو، پیش‌بینی می‌شود به‌رغم‌ محدویت‌های اعمال شده درباره مصرف گاز و همچنین تامین برق تا پایان سال جاری، میزان تولیدات محصولات این شرکت ازجمله شمش باتوجه به تمهیدات انجام شده، افزایش محسوسی نسبت به سال ١۴٠۰ داشته باشد.

گفتنی است مدیرعامل بانک سپه که به‌منظور شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور رئیس‌جمهوری به یزد سفر کرده بود، از واحدهای مختلف مجتمع صنعتی چادرملو نیز بازید و در جریان فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا قرار گرفت. 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا