اقتصادی

آیا خرید خودروی رنو مگان به صرفه است؟ + بررسی مشخصات فنی خودروی رنو مگان

خودروی رنو مگان خودرویی با امکانات نسبی بهتر، ظاهری جوان ‌پسندتر و از همه مهم ‌تر، با ایمنی بالاتر در خودروهای هم رده ی خود نظیر هیوندای آوانته به شمار می آید!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، خودرو رنو مگان یکی از خودروهای شرکت رنوی فرانسه است و نگین خودرو، از سال 1390 شمسی به بعد، وظیفه واردات و خدمات ‌دهی آن به بازار کشور را عهده ‌دار شده است که تا کنون نسل سوم آن نیز وارد و عرضه شده است. امروزه رنو در ایران نام شناخته شده‌ ای است و نسبت به برخی از شرکت‌ های اروپایی فعال در کشور از اعتبار بیشتری برخوردار است.

خودرو رنو مگان در دو مدل 1600 سی سی و 200 سی سی به بازار کشور عرضه می‌ شود، که در این مقاله مگان با موتور 2000 سی سی را مورد بررسی و مقایسه قرار می‌دهیم. می‌توان گفت که مگان، مانند سایر محصولات رنو، توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و فروش خوبی را تجربه کرده است!

در موضوع طراحی خارجی، چراغ ‌های جلو رنو مگان تا اندازه ‌ای کوچک هستند، اما شمایل جلو پنجره و طراحی آن در امتداد چراغ‌ ها زیبایی خاصی به آن بخشیده است. همچنین در تمام نماهای مگان شاهد حجم ‌دهی سپر و خطوطی ملایم هستیم که حس قدرت و نیرومندی خاصی به این خودرو بخشیده ‌اند! در نمای کناری، آینه‌ ها از نظر رنگ با بدنه خودرو هماهنگ هستند و قوس ملایمی از جلو به سمت عقب خودرو مشاهده می ‌شود. در نمای پشت هم قبل از هر چیزی چراغ ‌های بزرگ عقب نظر مخاطب را جلب می‌کنند. در این قسمت نیز شاهد حجم ‌دهی نسبی سپر هستیم!

طراحی داخلی رنو مگان هم مانند سایر محصولات شرکت رنو، بسیار ساده است. طراحی داخلی مگان نه فقط کاملا ساده است و کنسول میانی آن را حتی می ‌توان زشت قلمداد کرد. ولی اگر در نهایت بخواهیم قضاوت کنیم، قرارگیری اجزای کابین در مگان از اصولی امروزی ‌تر و جوان ‌پسندتر است.

خودروی رنو مگان توانسته است 5 ستاره ایمنی موسسه اروپایی EURO-ENCAP را به دست آورد! که رکوردی بسیار مطلوب می باشد و امروزی ‌ترین خودروهای موجود در بازار را به رقابت دعوت می‌ کند. فرمان برقی بسیار نرم و خوش دست مگان، رانندگی در شهرهای بزرگ و پرترافیک و جاده‌های کوهستانی را تسهیل می ‌کند. با این وجود، پایداری خودرو در پیچ‌های تند رضایت‌بخش است. سیستم تعلیق نیز سواری نرم و خوشایندی را برای سرنشینان فراهم می ‌کند!

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا