اقتصادی

بررسی مشخصات فنی سایپا آریا + پیش بینی قیمت خودروی سایپا آریا

خودروی سایپا آریا اولین کراس اوور از یک مگاپلت ‌فرم ملی شناخته می ‌شود که در کلاس C خودروها قرار می ‌گیرد و از پلتفرم ملی SP100 در آن استفاده شده است!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، این خودرو که در مرداد ماه سال 1399 شمسی رونمایی شد، در کمتر از ۶ ماه وارد خط تولید شده است و فرایند مونتاژ اولیه را تجربه می ‌کند. با آغاز تولید اولیه خودروی سایپا آریا، رکورد کم ترین فاصله زمانی از رونمایی تا ورود به خط تولید به نام این کراس ‌اوور سایپایی ثبت شد! پیش از این بسیاری از خودروهای داخلی با فاصله زمانی ۸ ماه تا ۲ سال از رونمایی، وارد خط تولید آزمایشی شده بودند.

از چند روز قبل اجزای بدنه کراس‌اوور آریا وارد خط بدنه خانواده SP100 در کارخانه سایپا شده است و ساخت اتاق این خودرو آغاز شده است. خودروی سایپا آریا در تیپ فول مانند شاهین به امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم، فرمان کمکی برقی، سانروف، مالتی مدیا و نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سامانه نمایش تعویض دنده GSI، سنسور پایش باد تایرها، رینگ آلومینیومی، دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD و BAS، ساختار BCM، استارت دکمه ‌ای، آینه برقی، سامانه ورود بدون کلید و… مجهز است.

قیمت سایپا آریا چفدر است؟

با توجه به قیمت کوئیک جدید و همچنین درنظر گرفتن قیمت سایپا شاهین، احتمالا باید منتظر شنیدن قیمتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان برای خودروی سایپا آریا به عنوان یک کراس اوور داخلی باشیم!

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا