اقتصادی

بررسی تخصصی کیف پول نرم افزاری بلو والت برای ذخیره سازی بیت کوین + لینک دانلود

کیف پول های نرم افزاری یا همان تلفن همراه بایستی دارای شاخصه هایی نظیر رابط کاربری مناسب ، سادگی و در عین حال امنیت لازم برای نگهداری سرمایه رمز ارزی باشند! به گفته ی سایت های خبری بین المللی در این حوزه ، Bluewallet بهترین کیف پول موبایلی با توجه به شاخص های گفته شده می باشد. کیف پول نرم افزاری بلو والت ، اولین کیف پول بیت کوین فوق سریع به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، کیف پول موبایل بلو والت در سال ۲۰۲۰ میلادی رشد سریعی را تجربه کرد!

بلو والت یک نرم ‌افزار موبایلی برای دو سیستم ‌عامل اندروید و iOS است که فقط از بیت کوین پشتیبانی می ‌کند. اگرچه پشتیبانی از یک ارز ممکن است یک نقطه ضعف تلقی شود، اما این نرم افزار امکاناتی برای مدیریت بیت کوین دارد که در کیف پول‌ های چندارزی شاهد آن نیستیم! از مهم ‌ترین ویژگی این کیف پول می ‌توان به پشتیبانی از شبکه لایتنینگ (Lightening Network) اشاره کرد.

اگر تراکنش بیت کوین انجام داده باشید، متوجه شده ‌اید که برای تایید تراکنش خود حداقل بایستی ۱۰ دقیقه و در مواقع شلوغ بودن شبکه بعضا تا یک ساعت هم صبر کنید! و همچنین مقدار نسبتا زیادی بابت کارمزد تراکنش پرداخت کنید (در حال حاضر حدود یک دلار بابت هر تراکنش باید پرداخت نمایید). این مشکل که با نام مقیاس پذیری شناخته می ‌شود، مانع از انجام پرداخت‌ های خرد (micro Payment) برای مصارف روزانه می ‌شود.

شبکه لایتنینگ (Lightening Network) این مشکل را حل می کند. اما از آنجا که این شبکه در مراحل اولیه خود به سر می ‌برد، در حال حاضر راه ‌اندازی یک گره بر روی این شبکه نیاز به دانش فنی زیاد دارد که قطعا هر کاربری از پس آن بر نمی آید. اما Blue Wallet توانسته است یک رابط کاربری بسیار ساده برای استفاده از شبکه لایتنینگ در قالب یک کیف پول ایجاد نماید.

در Blue Wallet شما می توانید یک کیف پول بیت کوین عادی مانند سایر کیف پول‌ های مرسوم داشته باشید که تراکنش ‌های آن مانند سایر کیف پول ها بر روی بلاکچین بیت کوین ثبت می‌ شوند؛ اما علاوه بر آن می ‌توانید یک کیف پول لایتنینگ بیت کوین هم در Blue Wallet داشته باشید که تراکنش هایی که با آن انجام می ‌دهید تقریبا آنی و با کارمزد بسیار بسیار پایین هستند.

برای استفاده از کیف پول لایتنینگ در کیف پول نرم افزاری بلو والت بایستی ابتدا یک کیف پول عادی بیت کوین (که از نوع Segwit است) در این اپلیکیشن بسازید و مقداری بیت کوین به آن منتقل نمایید، سپس یک کیف پول لایتنینگ هم در Blue Wallet بسازید. بعد مقداری بیت کوین همانطور که در ویدیو توضیح داده شده است، از کیف پول عادی Blue به کیف پول لایتنینگ منتقل نمایید! توجه داشته باشید که این تراکنش هم یک تراکنش عادی بیت کوین محسوب می‌شود و برای تایید آن باید تا ۳ Confirmation صبر نمایید. بعد از شارژ شدن کیف پول لایتنینگ خود می ‌توانید از آن برای انجام تراکنش ‌های لایتنینگ با سرعت بالا و کارمزد پایین استفاده نمایید! در قسمت Market Place درون این اپلیکیشن هم فروشگاه های آنلاینی وجود دارند که روش پرداخت لایتنینگ دارند.

برای دریافت مقداری بیت کوین در کیف پول لایتنینگ خود هم بایستی ابتدا وارد قسمت Receive شوید و یک Invoice با مقداری که می‌ خواهید دریافت کنید بسازید و این Invoice را برای فرستنده بفرستید. فرستنده می تواند فقط آن مقداری که شما در Invoice مشخص کرده ‌اید را به شما پرداخت نماید و این یکی از تفاوت های کیف پول عادی و کیف پول لایتنینگ است، یعنی در کیف پول لایتنینگ شما یک آدرس ثابت ندارید که هر کس هر مقداری مایل باشد بتواند به آن بفرستد.

کیف پول نرم افزاری بلو والت کاملا متن‌ باز است و کنترل کلیدهای خصوصی را به خود کاربر می ‌دهد. برخلاف اغلب کیف پول‌ های حرفه ‌ای که رابط کاربری مناسبی ندارند، استفاده از بلووالت برای کاربران تازه ‌کار هم آسان است! بنابراین اگر به‌ دنبال یک کیف پول بیت کوین حرفه‌ ای با رابط کاربری نه‌ چندان دشوار هستید، کیف پول نرم افزاری بلو والت می‌ تواند انتخاب شما باشد.

از جمله نقاط قوت کیف پول نرم افزاری بلو والت می توان به امنیت بالا، امکانات حرفه ‌ای برای مدیریت بیت کوین، رابط کاربری آسان و همچنین متن ‌باز بودن آن است. البته نبایستی فراموش کرد که کیف پول بلو والت فقط از بیت کوین پشتیبانی می ‌کند و فقط نسخه موبایل دارد!

دانلود کیف پول موبایلی بلو والت

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا