اقتصادی

بررسی تخصصی کیف پول نرم افزاری تراست والت برای ذخیره سازی بیت کوین + لینک دانلود

داشتن یک کیف پول مطمئن و ایمن برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود و انجام‌ تراکنش ‌های ارزهای دیجیتال بسیار مهم است! در این بین، کیف پول ‌های نرم افزاری به دلیل گسترش استفاده از موبایل به جای کامپیوتر، طرفداران زیادی دارند. کیف پول نرم افزاری تراست والت از جمله کیف پول های محبوب به شمار می آید.

کیف پول نرم افزاری تراست والت

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، کیف پول نرم افزاری تراست والت (Trust Wallet) بدون اغراق یکی از بهترین کیف پول‌ های بیت کوین به ویژه برای کاربران تازه‌ کار) است! این کیف پولِ کاملا رایگان که روی سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده است، متعلق به بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، یعنی صرافی بایننس است. با این حال، این نرم ‌افزار، کلیدهای خصوصی را روی دستگاه کاربر ذخیره می‌ک ند و به این ترتیب نه بایننس و نه هیچ فرد دیگری به ‌جز خود مالک به دارایی ‌ها دسترسی نخواهند داشت!

تراست والت (Trust Wallet) که به ‌جز بیت کوین از هزاران کوین و توکن دیگر نیز پشتیبانی می ‌کند، با بیش از ۱ میلیون نصب و امتیاز ۴.۵ در گوگل پلی، لقب محبوب ‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است! این کیف پول از تمام قابلیت ‌های امنیتی مهم برای یک کیف پول مانند گذرواژه، پین، بک ‌آپ، قفل اثر انگشت و قفل چهره (در صورت پشتیبانی گوشی) پشتیبانی می‌ کند.

کیف پول نرم افزاری تراست والت

البته بد نیست بدانید در جولای 2018 میلادی بود که بایننس اعلام کرد تراست والت (Trust Wallet) را تحت مالکیت خود درآورده است تا سرویس ‌های بهتر ارائه دهد و امنیت بیشتری برای کاربران ارزهای دیجیتال به ارمغان آورد. زمانی که بایننس کنترل تراست والت (Trust Wallet) را در دست گرفت، این کیف پول فقط اتریوم و توکن ‌های آن را پشتیبانی می ‌کرد! از جمله ارزهای دیجیتالی که اکنون در این والت پشتیبانی می ‌شوند عبارتند از بیت‌ کوین، بیت‌ کوین ‌کش، Callisto، دش، اتریوم، ریپل، اتریوم کلاسیک، GoChain، ICON، لایت ‌کوین، POA Network، ترون، TomoChain، VeChain، زی ‌کش، زی ‌کوین، Wanchain و…

از جمله نقاط قوت کیف پول نرم افزاری تراست والت (Trust Wallet) می توان به امنیت بالا، رابط کاربری آسان و همچنین پشتیبانی از هزاران کوین و توکن اشاره کرد. البته لازم به بیان است این کیف پول فقط برای موبایل در دسترس است!

دانلود کیف پول نرم افزاری تراست والت

برای نصب Trust Wallet نیازی به وارد کردن مشخصاتی مانند ایمیل یا نام نیست. برای نصب تراست والت همیشه از گوگل پلی و اپ‌ استور استفاده کنید! از نصب اپلیکیشن ‌های کیف پول که در سایت ‌های متفرقه ارائه شده است، خوداری کنید تا امنیت موجودی‌ شما به خطر نیفتند.

والت تراست بایننس

پس از نصب اپلیکیشن و باز کردن آن، دو انتخاب دارید: ایجاد کیف پول جدید (Create a new wallet) و بازیابی کیف پول قبلی (I already have a wallet)

نصب کیف پولاین کیف پول تاکید زیادی روی پشتیبان گرفتن دارد! زیرا در صورت نبود پشتیبان، اگر اپلیکیشن از روی دستگاه شما پاک شود یا به هر دلیلی دسترسی به موبایل خود نداشته باشید به هیچ عنوان امکان بازیابی موجودی ارز دیجیتال‌تان را نخواهید داشت. بنابراین بک آپ گرفتن بسیار مهم است. با اشاره روی Create a new wallet به مرحله بعد می ‌روید که از شما می‌خواهد در قدم بعدی 12 کلمه‌ ای که برای بک آپ گیری است را یادداشت کنید.

 

 بک آپ گیری trustwallet

با زدن تیک I understand … دکمه Continue ظاهر می‌ شود. با اشاره روی Continue می ‌توانید 12 کلمه ذکر شده را ببینید. این کلمات را در جای امنی نگه دارید تا در صورت پاک شدن اپ از روی گوشی یا عدم دسترسی به گوشی موبایل‌ خود بتوانید موجودی ارز را در یک کیف پول جدید وارد کنید. برای برداشتن این عبارات، می ‌توانید با کلیک روی لینک Copy، آنرا به شیوه ‌ی دلخواه خود در جایی ذخیره کنید! سپس روی Continue اشاره کنید. پس از آن از شما خواسته می ‌شود عبارات فوق را به ترتیب انتخاب کنید (این کار برای اطمینان از این است که عبارات را به درستی کپی کرده ‌اید).

پایان نصب والت

نصب کیف پول و پشتیبان ‌گیری پایان می ‌یابد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا