اقتصادی

بررسی تخصصی کیف پول نرم افزاری مای سلیوم برای ذخیره سازی بیت کوین + لینک دانلود

یکی از قدیمی ترین کیف پول های بیت کوین، کیف پول نرم افزاری مای سلیوم می باشد! این کیف پول برای نسخه اندروید و همچنین IOS توسعه یافته است. جالب است بدانید این کیف پول نرم افزاری دارای یک ویژگی بنام Watch Only می باشد که به کاربر اجازه می دهد از طریق کلید خصوصی آفلاین دارایی خود را مشاهده کند!

کیف پول نرم افزاری مای سلیوم

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، کمپانی مای ‌سلیوم یا MyCelium در سال 2008 میلادی تاسیس شد و بنیانگذاران آن اغلب متشکل از مهندسان سخت ‌افزار بودند و هدف اصلی آن ‌ها توسعه یک پروژه شبکه مش (mesh) بود (شبکه mesh شبکه ‌ای از node های بهم پیوسته است). اما با ورود بیت ‌کوین اوضاع تغییر کرد!

شرکت علاقه شدیدی به تکنولوژی بلاکچین نشان داد و سریعا بیت ‌کوین را به عنوان یک ایده آینده‌ دار شناسایی کرد. با گذشت زمان افراد شاغل در MyCelium اطلاعات بیشتری در مورد این تکنولوژی جدید به دست آوردند و پیشرفت کردند. تا به امروز MyCelium سه محصول و سرویس در رابطه با بیت ‌کوین عرضه کرده است و همین موضوع نشان می ‌دهد که این شرکت چقدر به آینده بیت ‌کوین امیدوار است.

کیف پول مای ‌سلیوم یکی از بهترین کیف پول‌ های نرم افزاری و موبایل برای ذخیره‌ سازی بیت کوین است. این نرم ‌افزار را می ‌توانید روی تلفن همراه هوشمند خود در دو سیستم‌ عامل اندروید و iOS نصب کنید؛ اما کاربران کامپیوتر‌های شخصی در این زمینه مشکل خواهند داشت! زیرا نرم‌ افزاری برای آن‌ ها طراحی نشده است.

اگرچه ویژگی ‌های ظاهری کیف پول مای ‌سلیوم به زیبایی و راحتی کیف پول ‌های جدیدتر نیست، اما می ‌توانیم بدون اغراق آن را یکی از امن‌ ترین کیف پول‌ های بیت کوین بدانیم! این نرم ‌افزار به ‌تازگی اتریوم و توکن ‌های مبتنی بر اتریوم را هم به فهرست ارزهای خود اضافه کرده است!

از مای‌ سلیوم می ‌توان برای اتصال به کیف پول ‌های سخت ‌افزاری هم استفاده کرد و همچنین برای خرج ‌کردن و انتقال مبالغ داخل کیف پول‌ های کاغذی یکی از ابزارهای رایج این کار مای‌سلیوم است. در این کیف پول، کاربر بر کلیدهای خصوصی و دارایی خود کنترل کامل دارد و انواع گزینه ‌های امنیتی از جمله PIN در آن تعبیه شده است.

کیف پول نرم افزاری مای سلیوم

این اپلیکیشن امکان خرید و فروش بیت ‌کوین در درون اپلیکیشن را فراهم کرده است (بازاری مشابه سایت localbitcoins) که کاربران در آن می ‌توانند با دیگر کاربران وارد معامله شوند. پر واضح است که کمپانی MyCelium به امنیت و ناشناس بودن کاربران اهمیت زیاده داده است و به همین مظور تمام چت ‌ها و تراکنش ‌ها توسط شرکت رمزگذاری می ‌شوند.

از جمله نقاط قوت کیف پول مای ‌سلیوم می توان به امنیت بالا، قابلیت ‌های جانبی زیاد، امکان اتصال به کیف پول ‌های سخت ‌افزاری و همچنین امکان خرج‌کردن کیف پول کاغذی اشاره کرد.

لازم به بیان است کیف پول نرم افزاری مای سلیوم فقط نسخه موبایل دارد؛ و علاوه بر این رابط کاربری ضعیفی نیز دارا است.

کارمزدهای تراکنش در کیف پول MyCelium

کیف پول مای ‌سلیوم، رایگان است و با دانلود و راه ‌اندازی آن به صورت رایگان به تمام عملکردهای آن دسترسی خواهید داشت و می ‌توانید آن را شخصی ‌سازی کنید. با این حال هزینه انجام تراکنش‌ ها از حساب شما کسر می ‌شود که این هزینه متناسب با شلوغی شبکه متغیر است! این هزینه را MyCelium برای خود برنمی‌ دارد و کارمزدی است که کاربران برای تایید تراکنش ‌های خود به ماینرها پرداخت می‌ کنند.

کیف پول نرم افزاری مای سلیوم

دانلود و راه اندازی کیف پول نرم افزاری مای سلیوم

به صفحه اصلی کیف پول به آدرس http://wallet.mycelium.com بروید و نرم‌افزار MyCelium را دانلود کنید. بعد از اتمام دانلود، کیف پول را نصب نمایید و آن را باز کنید. در گوگل پلی نیز این کیف پول قابل دانلود است!

به منوی اصلی بروید و روی کلید Backup کلیک کنید، در این مرحله روی صفحه نمایش شما 12 کلمه به نمایش در می‌ آید که نمی‌ توانید از آن اسکرین شات بگیرید؛ پس سریعا آن را یادداشت کنید. این 12 کلمه کلید پشتیبانی کیف پول شما است! این کلید را نگه‌ دارید و در جایی امن مخفی کنید. آخرین کاری که باید بکنید تعیین یک پین کد است که این کار با رفتن به منوی تنظیمات (setting) و انتخاب گزینه set the pin قابل انجام است. این پین کد برای انجام تراکنش ‌های بیت ‌کوینی شما مورد نیاز است؛ پس آن را در جایی امن نگه‌ دارید.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا