اقتصادی

قیمت دولتی گوشت و مرغ شب عید اعلام شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت در بخش تامین و عرضه کالاهایی مانند مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز نیز این شرکت اقدامات خوبی را برای تنظیم بازار شب عید صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تیتریک آنلاین؛ محمدرضا طلایی امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای تامین و تنظیم بازار نهاده‌های دامی اظهار کرد: در سال جاری حدود 3 میلیون تن نهاده‌های دامی با 48 کشتی از بنادر جنوبی و 74 کشتی از بنادر شمالی وارد کشور شده‌ است.

وی ادامه داد: بانک مرکزی برای واردات این میزان نهاده اعتباری معادل یک میلیارد و 300 میلیون یورو در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در بخش تامین و عرضه کالاهایی مانند مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز نیز این شرکت اقدامات خوبی را برای تنظیم بازار انجام داده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 5400 تن گوشت قرمز داخلی و 48 هزار تن مرغ از مرغ‌داران خریداری شده تا در بحث تنظیم بازار عرضه و قیمت‌ها را متعادل کند.

طلایی تصریح کرد: همچنین 75 هزار تن مرغ منجمد تاکنون برای تنظیم بازار و متعادل شدن قیمت‌ها در محل‌های عرضه توزیع شده است.

اعلام قیمت  گوشت قرمز مرغ و تخم مرغ

اعلام قیمت گوشت قرمز مرغ و تخم مرغ

وی با تاکید بر اینکه بازار شب عید تامین و مشکلی برای تنظیم آن نداریم، بیان داشت: ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام برای شب عید تامین شده و مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز با قیمت‌های دولتی در بازار نوروز عرضه خواهد شد.

طلایی قیمت دولتی هر کیلوگرم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان، مرغ منجمد درب سردخانه 14 هزار و 400 تا 14 هزار و 500 تومان است و گوشت منجمد درب سرخانه را 70 تا 75 هزار تومان اعلام کرد.

منبع: ایلنا
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا