اجتماعیویژه

انفجار بازارگل محلاتی با 2 کشته و 8 مجروح

تیتر یک آنلاین – سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن 2 تن و مصدوم شدن هشت نفر در پی وقوع انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در پی وقوع انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی که حوالی ظهر روز جاری رخ داد، ‌پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل مستقر شدند. 

وی ادامه داد: در این حادثه تاکنون دو تن جان باخته‌اند. همچنین پنج مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و سه نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. 

درباره بازار گل شهید محلاتی

بازار گل شهید محلاتی در اتوبان شهید محلاتی تهران در محله زمزم واقع شده است.

این بازار شامل 10 سالن و حدود 600 غرفه است که حدود 50 درصد این غرفه ها مربوط به فروش گل های شاخه ای ، 30 درصد مربوط به گل های آپارتمانی – بیرونی و حدود 20 درصد مربوط به بخش خشکبار و تزئیینات می باشد . 

این بازار در زمینی به مساحت 10 هزار متر در سال 1375 ساخته شده است و جزو قدیمی ترین بازار های گل تهران میباشد.

ساعت کاری بازار گل شهید محلاتی

ساعت کاری این بازار در روز های عادی هفته از ساعت 5 صبح الی 12 ظهر میباشد ولی در روزهای پنج شنبه و جمعه و همچنین روزهای تعطیل و مناسبت ها تا ساعت 14 هم به روی عموم باز هست.

دسترسی و آدرس بازار گل محلاتی

راحت ترین مسیر برای رسیدن به این بازار گل میتواند این باشد که شما از طریق اتوبان امام علی(ع) به سمت جنوب حرکت کرده و وارد اتوبان محلاتی شرق شوید . پس از آن وارد خیابان نبرد جنوبی شده و در اولین چهار راه به سمت راست بپیچید . پس از حدود 50 متر شما میتوانید در ضلع جنوبی بازار گل را مشاهده کنید . حالا فقط باید جایی برای پارک وسیله نقلیه خود پیدا کنید.فقط در محل ممنوع پارک نکنید که در چشم به هم زدنی ماشین شما را توقیف خواهند کرد.
اتوبان محلاتی – خیابان نبرد جنوبی – بلوار زمزم – بازار گل شهید محلاتی 

از طریق مترو : 

شما میتوانید در ایستگاه نبرد از مترو پیاده شده و در جلوی درب مترو تاکسی های نبرد جنوبی را سوار شوید . فقط به راننده بگویید بازار گل شما را پیاده کند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا