اجتماعی

جزئیات دستگیری ساشا سبحانی توسط اینترپل + عکس

در این مطلب از تیتر یک آنلاین، توضیحاتی درباره جزئیات دستگیری ساشا سبحانی فرزند سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا توسط اینترپل خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روزنامه ال موندو چاپ اسپانیا از دستگیری ساشا سبحانی از چهره‌ های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد! به گفته روزنامه ال موندو چاپ اسپانیا، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد.

وی سال ‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد. نام ساشا سبحانی با انجام اقدامات هنجارشکنانه در فضای مجازی معروف شد. او همچنین در گرداندن سایت های شرط‌بندی هم فعالیت داشت.  این رسانه اسپانیایی از قول ساشا سبحانی نوشته است  که از مقامات قضایی اسپانیا خواسته است تا او را به ایران تحویل ندهند.

اما درباره محمدرضا سبحانی معروف به ساشا سبحانی فرزند احمد سبحانی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی محمود احمدی نژاد بد نیست بدانید وی متولد سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد که حالا از طریق سایت ‌های شرط بندی و زندگی لاکچری‌ خود، معروف است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا