اجتماعیفرهنگی و هنریویژه

دیدار مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با شهردار منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه برنامه های دهه کرامت با شهردار منطقه نوزده دیدار و گفتگو کردند.

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه برنامه های دهه کرامت با شهردار منطقه نوزده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار تیتریک آنلاین،رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده به نمایندگی از سوی کانون خادمیاران خدمت رضوی در دیداربا دکتر اخگر پور شهردار انقلابی و پر تلاش منطقه به تشریح فعالیت های انجام شده در یک سال گذشته پرداختند.

در ادامه دکتراخگر پور ضمن قدردانی از حضور و فعالیت خالصانه خادمیاران و یاوران رضوی افزود: امیدواریم با مدد و یاری حضرت امام رضا علیه السلام برنامه‌ های خوب و اثرگذاری در سطح منطقه با تعامل و همکاری کانون خادمیاران و مجموعه شهرداری منطقه نوزده در ایام پر برکت دهه کرامت برگزار کنیم.
اخگرپور با اشاره به اجرای موفق و شایسته برنامه های سال گذشته، از قبیل اجرای برنامه باشکوه فرهنگی و هنری در بوستان ولایت که در ایام دهه کرامت با مشارکت و حضور پر شور مریدان آن حضرت برگزارشد،تاکیدکرد برگزاری اینگونه برنامه ها را که با عنوان متبرک امام مهربانی ها در سطح محلات منطقه انجام می شود، بسیار ارزشمند و پربرکت برشمرد و افزود: حضور خادمین و ارادتمندان حرم مطهر رضوی می تواند فضای منطقه را عطرآگین به ساحت مقدس آن امام رئوف نماید.
در ادامه رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذر منطقه ضمن تشکر از مساعدت و خدمات شایسته مجموعه شهرداری منطقه بخصوص شخص شهردار محترم در برپایی و برگزاری چایخانه امام رضا (ع) به مناسبت برگزاری مراسم نماز پر برکت عید سعید فطر در مصلی تهران و همچنین سایر فعالیت ها و اقدامات ویژه صورت گرفته کانون خادمیاران خدمت رضوی در محلات منطقه نوزده در ایام ماه مبارک رمضان، گزارشی از مجموعه فعالیت ها و برنامه های دهه کرامت را به سمع نظر ایشان رساندند و اظهار امیدواری کردند مجموعه شهرداری منطقه به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها طبق روال گذشته در کنار خادمیاران منطقه نوزده تهران باشند،تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ رضوی نقش پر رنگ و اثر گذار در شان مشتاقان امام رضا (ع) را پیاده نماییم.
در پایان نیز شهردار منطقه اظهار امیدواری کردند در حد توان و دارا بودن امکانات برای انجام یک برنامه شایسته نهایت همکاری را خواهند داشت.
انتهای خبر/ محمود کیانی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا