فرهنگی و هنری

واکنش چهره ها و سلبریتی ها به خبر فوت علی انصاریان

در این مطلب از تیتر یک آنلاین، به بررسی واکنش چهره ها و سلبریتی ها به خبر فوت علی انصاریان خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. علی انصاریان ، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای بهمن ماه سال 1399 شمسی در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، مغلوب این بیماری شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بانک سپه، بانک ملی و فجر سپاسی دیگر تیم ‌هایی بودند که علی انصاریان در رده جوانان در آنها بازی کرد در ادامه به تیم بزرگسالان فجر سپاسی ملحق شد تا فوتبال خود را حرفه ‌ای تر ادامه دهد. او از سال 1377 شمسی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و در 88 بازی 6 بار تواست برای سرخ‌ های پایتخت گلزنی کند. او یک سال به سایپا رفت؛ در ادامه دوباره به پرسپولیس برگشت و در دو سال، 48 بار برای این تیم به میدان رفت. این مدافع میانی سال 1386 شمسی راهی تیم فوتبال استقلال تهران شد در 23 بازی هم پیراهن این تیم را پوشید. استیل ‌آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد تبریز و شاهین بوشهر از دیگر تیم‌ هایی بودند که انصاریان برای آنها بازی کرد و در نهایت در سال 1390 شمسی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

علی انصاریان، مدافع نام آشنای فوتبال ایران 6 بار هم برای تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به میدان رفت و برای این تیم افتخار آفرینی کرد. علی انصاریان در بعد از پایان فوتبال، وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم ‌هایی چون پاداش سکوت، کلاف، شروع یک پایان، حکم تیر، دو روز تا ماندن، حس خوب زندگی، اژدر، کلوپ همسران و رمانتیسم عماد و طوبا نقش آفرینی کرد.

صفحه رسمی ای اف سی با انتشار عکسی از علی انصاریان درگذشت او را تسلیت گفت! این صفحه با انتشار متنی به زبان فارسی نوشت:

” در آرامش باشی علی عزیز “

اما علی دایی درپی درگذشت علی انصاریان پست اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت:

” به شکلی باورنکردنی عزیزانمان را از دست می دهیم و فقط غمی بر غم هایمان افزوده می شود. “

همچنین احسان علیخانی در پی خبر غم انگیز درگذشت علی انصاریان نوشت:

” علی عزیز هم رفت

اما دوچیز ازش به یادگار موند؛ خنده های شیرینش و عشق به مادرش. من با بغض تو گلو می نویسم شما با اشک توی چشمتون می خونید اما یه واقعیتی وجود داره: ((زندگی برای زنده هاست))

غم و غصه و اشک و حسرت برای متوفا مال یه روز دو روزه اوله، اما اون چیزی که ارزشمنده و به یادگار می مونه رسم خوب زندگی کردنه. به یاد علی فقط اشک نریزیم، دلی رو شاد بکنیم، امروز روز مادره، مادرتون رو خوشحال کنید ،لبخند به لبش بیارید که این از هر چیزی زیباتره. تو این زندگی کوتاه که هیچ کدوم نمی دونیم فردا صبح رو واقعن می بینیم یا نه، وظیفه داریم تا روزی که زنده ایم اول حال خودمون خوب باشه و دوم حال خوبمون رو به بقیه هم سرایت بدیم تا روزی که از این دنیا رفتیم مثل علی جسممون دفن بشه اما اِسممون به نیکی بمونه.

#علی_انصاریان #مادر “

همچنین علی پروین در واکنش به این خبر نوشت:

” تسلیت به هواداران فوتبال. داغ از دست دادن مهرداد و علی خیلی سنگین است. خدا به مادر علی صبر بدهد. روحش شاد. “

سردار آزمون نیز نوشت:

” علی آقا باورم نمیشه. واقعاً دیگه قلبم شکست. مرسی واسه اینکه ما رو خندوندی رفیق، مرسی که به ما یاد دادی چطوری مواظب مادرمون باشیم. دلم واست خیلی تنگ میشه رفیق. خیلی. ای کاش بیدای می‌شدی و روز مادر رو به مادر عزیزت تبریک می‌گفتی. خدایا راضیم به رضای تو ولی دل ما رو هم یه نیگاه بنداز. آدم‌های خوب رو از کنارمون برندار. خداحافظ بهترین رفیق من. “

سید مهدی رحمتی نیز نوشت:

” این یکی رو دیگه نمی تونم باور کنم. خدایا چرا علی. با معرفت و دوستداشتنی. هیچ وقت از یاد و خاطرم و قلبم نمیری برادر. روحت شاد. “

فرهاد مجیدی این پست را در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

شیلا خداداد با انتشار این عکس به خبر درگذشت علی انصاریان واکنش نشان داد و نوشت:

” چه روزی رفتی ”

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در پستی اینستاگرامی به درگذشت علی انصاریان واکنش نشان داد و نوشت:

” بی تو با خاطره هایت چه کنیم… خدا به مادرت صبر بده… خداحافظ علی دلمون برای صدات تنگ میشه… سلام ما رو به مهرداد برسون ”

واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت علی انصاریان/عکس

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا