ورزشی

افسانه چترنور خانم گل لیگ برتر فوتبال زنان ایران کیست؟

لیگ برترفوتبال زنان جمهوری اسلامی ایران روز سه ‌شنبه 26 اسفند ماه سال 1399 شمسی با قهرمانی تیم فوتبال شهرداری سیرجان به پایان رسید! در پایان این دور از رقابت ‌ها، افسانه چترنور از تیم سیرجان و با شماره پیراهن 7 با ۲۲ گل عنوان خانم گلی را به دست آورد! افسانه چترنور، بازیکن خوش نقش و پر تحرک لیگ برتر فوتبال بانوان با 22 سال سن، متولد شهر زنجان می باشد.

وی در مصاحبه ای درباره خود می گوید:

20 ساله و متولد زنجان هستم. 7 سال افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دارم. در دو فینال جوانان و نوجوانان آسیا حضور داشته ام و به همراه تیم شهرداری سیرجان رتبه اول، دوم و سوم را کسب کرده ام. 4 سال است که در سیرجان حضور دارم و قبل از آن فوتسال بازی می کردم.

پست تخصصی من دفاع چپ است و در تمام رده های ملی در این پست بازی کرده ام اما در شهرداری سیرجان طبق نظر سرمربی تیم در خط حمله بازی می کنم که با پست تخصصی من فاصله دارد. به فرصت بیشتری نیاز دارم و تلاش می کنم تا این روند را ادامه دهم. سخت تمرین می کنیم و برنامه های فنی و بدنسازی را طبق نظر کادرفنی انجام می دهیم و تمام بازیکنان برای کسب سه امتیاز در هر بازی تلاش می کنند. شهرداری سیرجان تنها باشگاهی است که کانون هواداران مستقلی دارد و در این مورد خوب کار می شود. در هر بازی خانگی بیشتر 500 هوادار داریم و حتی در بازی مقابل شهرداری بم حدود 100 نفر زحمت کشیدند به خاطر عشقی که به تیم دارند به بم آمدند. مراسم رونمایی از پیراهن با شکوهی هم با حضور هواداران در سه سال گذشته برگزار شده است که جای تقدیر و تشکر از مدیران باشگاه و بانوان سیرجانی دارد.

همچنین زهرا قنبری (خانم‌ گل فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۸) از وچان کردستان با ۲۰ و شبنم بهشت از سیرجان با ۱۵ گل دیگر گلزنان برتر این دوره از مسابقات هستند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا