اقتصادیانرژیگزارش

نظارت معاون وزیر نفت بر هماهنگی عملیات انتقال فرآورده‌های نفتی در کشور

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش همزمان با آغاز سال نو به‌صورت میدانی از عملیات انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی بازدید کرد.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از شرکت ملی پالاش و پخش فرآورده‌های نفتی، جلیل سالاری با توجه به ثبت رکوردی تازه در مصرف و لزوم پایداری در استمرار تامین و توزیع سوخت در سراسر کشور، روز یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور در مراکز انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی دستورهای لازم را صادر و گزارشی از روند سوخت رسانی دریافت کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به مصرف بالای بنزین در ایام نوروز و تامین سوخت کشور، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان و مسافران نوروزی همه توان خود را به‌کار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و هیئت همراه در نخستین روز سال نو از ایستگاه مخابراتی و تاسیسات نفتی منطقه شمال بازدید کردند و از برنامه‌های عملیاتی صنعت انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی مطلع شدند.

مدیران ارشد صنعت پالایش و انتقال نفت ایران طی این سفر یک روزه از ایستگاه آب باریک، ایستگاه فشارشکن ورسک، ایستگاه مخابراتی شورکچال، مرکز انتقال نفت گل پل بازدید کردند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا