گفتگو

محمد کریمی تهیه کننده : جوانان مورد توجه امام(ره) قرار داشتند

محمد کریمی با اشاره به اینکه امام خمینی‌ (ره) قرآن و سنت را ملاک شناخت دین ومبارزه با ظلم می‌دانست، اظهارداشت:یکی از ابعاد اصولی انقلاب، حضور مردم و مشارکت آنان و نیز همراهی آحاد ملت است و بعد دیگر آن توجه به ارزش‌های دینی و اخلاقی و اسلامی است.

مدیر مسئول رخصت پهلوان و تهیه کننده تلویزیون اظهارداشت : امام حتی بعد از انقلاب نیز بیشتر از هر روشی بر روش اخلاقی تاکید داشتند و این مساله چیزی است که در میان جامعه ورزش بیش از بیش مورد اهمیت است .

وی به پایگاه خبری تیتر یک آنلاین گفت : در این دنیای ماشینی که همه چیزش ماشینی و مکانیکی است اما خمینی(ره) با اندیشه قدرتمندش و با سیما و سیرت نورانی خود درون قلب ها جا گرفت.

قاطعیت و شجاعت امام خمینی(ره) در بحران ها باعث می شد که روند این پیروزی به سرعت به جلو برود. از طرفی دیگر حضرت امام نگاهی تقریبا جامع و کلی به مسائل داشتند و کمتر وارد جزئیات می شدند تا بتوانند تمام اقشار و جریان های گوناگون را برای هدفی که در نظر گرفته اند متمرکز و جمع آوری کنند.

کریمی تهیه کننده فیلم نذر بی بی در ادامه به دو صفت اساسی از شخصیت امام(ره) اشاره کرد و گفت: صفت بارز وی عزت و شرافت بود به طوریکه هرگز در برابر ذلت مسلمین سر فرود نمی آورند و دوم آنکه وی به نوعی به بندگی و عبودیت خداوند پایبند بودند.

وی در خصوص برخورد امام خمینی(ره) باجوانان ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز امام با اینکه به لحاظ سنی بالا بودند و در کهولت رهبری را به عهده گرفتند احساس خاصی بود که نسبت به جوانان داشتند و همراهی با جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار می دادند.

وی در پایان فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال پیرجماران را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور تسلیت گفت .

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا